ТОВ «Сервіс-Eнергія ЛТД» здійснює розгляд звернень, скарг, претензій і повідомлень споживачів про загрозу електробезпеки в центрі обслуговування споживачів за адресою:

01115, м. Київ, вул. Святошинская, 34

Адміністративно-побутовий корпус №26, кімната №19

Для листів: 03065, г.Киев, а / я 87

Телефон: (044) 221-04-95, (067) 249-25-26, (050) 242-76-14

Електронна пошта: info.askue@gmail.com

Особа, відповідальна за врегулювання суперечок:  Директор Лащевський Олег Миколайович

Режим роботи центру обслуговування споживачів :

понеділок-п’ятниця

з 09-00 до 18-00 години

Субота-Неділя — вихідні дні

Отримані звернення, скарги, претензії та повідомлення споживачів розглядаються у порядку та строки, встановлені

Правилами роздрібного ринку електричної енергії і чинним законодавством України.

Споживач може подати звернення / скаргу / претензію шляхом:

— подання письмової заяви на особистому прийомі у керівництва ТОВ «Сервіс-Eнергія ЛТД»

— подання письмової заяви поштовим зв’язком на адресу ТОВ «Сервіс-енергія ЛТД»;

— в електронному вигляді за наступною формою. Вимоги до оформлення звернення / скарги / претензії споживача :

— обов’язково має бути вказане повне найменування споживача відповідно до установчих документів, юридична адреса, адреса місцезнаходження об’єкту електропостачання

— викладена суть порушеного питання, пропозиції, заяви, скарги, повідомлення і так далі

— письмове звернення / скарга / претензія споживача повинно бути підписано заявником (заявниками) з вказівкою дати. До звернення / скарги / претензії споживач повинен прикласти наявні оригінали рішень або копії рішень, які приймалися по його зверненню / скаргою / претензією раніше, а також за наявності документи, необхідні для розгляду звернення / скарги / претензії, після його (її) розгляду повертаються споживачеві.

При поданні звернення / скарги / претензії в електронному вигляді, також повинно бути вказана адреса електронної пошти, на яку заявникові може бути спрямована відповідь, або відомості про інші засоби зв’язку з ним. Застосування електронного цифрового підпису при відправці електронним зв’язку не вимагається.

Попередня відповідь на звернення / скаргу / претензію споживача відбувається впродовж  1 (одного) робочого дня з дня отримання звернення / скарги / претензії, якщо в ньому вказана адреса електронної пошти споживача, номер телефону .

Звернення / скарги / претензії / повідомлення споживачів про загрозу електробезпеки розглядаються по суті в терміни, встановлені чинним законодавством, залежно від предмета питань, зачеплених в них.

Порядок надання повідомлень про загрозу електробезпеки Споживачів.

Цей Порядок визначає процедуру надання інформації про загрозу електробезпеки споживачів і створений для оперативного реагування і швидкої локалізації подій, які представляють загрозу електробезпеки людей, тварин або можуть привести до системних збоїв в роботі устаткування або аварій на Виробництві

Дії працівників або свідків нещасного випадку або аварії яка представляє загрозу електробезпеки :

  1. Термін подання інформації : Негайно

  2. Кому подається інформація:

Для працівників — безпосередній керівник працівника або інша уповноважена особа на підприємстві.

Для споживачів — центр обслуговування споживачів ТОВ «Сервіс-Енергія ЛТД» .

  1. Порядок дій : У разі виявлення подій, що представляють загрозу електробезпеки людей, тварин або можуть привести до системних збоїв в роботі устаткування або аварій на виробництві необхідно негайно передусім самому тримати безпечну відстань від місця події (у разі замикання на землю або падіння дерева на дроти повітряних ліній безпечна відстань складає не ближче 8 метрів), сповістити про небезпеку оточуючих, запобігти наближенню до місця аварії випадкових перехожих або тварин і повідомити про те, що сталося через засобу зв’язку або безпосередньо керівнику або інший уповноважений особі на підприємстві, для споживачів — до центру обслуговування споживачі ТОВ «сервіс-Енергія ЛТД» за телефонами: (050) 242-76-14, (067) 249-25-26 або (044) 221-04-95.

Дії керівників або інших уповноважених осіб на підприємстві у разі отримання повідомлення про нещасний випадок або аварію яка представляє загрозу електробезпеки

  1. Термін подання інформації : Негайно

  2. Кому подається інформація: На випадок пожежі на об’єктах: повідомити за допомогою засобів зв’язку відділ цивільного захисту, пожежної безпеки і мобілізаційної роботи, чергового диспетчера РЭС, ОДС, центр обслуговування споживачів ТОВ «Сервіс-Енергія ЛТД» за телефонами: (050) 242-76-14, (067) 249-25-26 або (044) 221-04-95.

  3. Порядок дій : Керівники на місцях, передусім, повинні оцінити ситуацію і визначити наслідки нещасного випадку або інших подій, які представляють загрозу електробезпеки, організувати, при необхідності, надання першої медичної допомоги, вжити невідкладні заходи по недопущенню подібних подій.

Порядок вирішення спорів:

Всі спори і розбіжності, які можуть виникнути щодо тлумачення і застосування Договору постачання електричної енергії  або у зв’язку з ним, або інші спори, які можуть виникнути під час взаємодії між Постачальником та Споживачем будуть вирішуватись шляхом проведення переговорів і консультацій.

У разі неможливості досягнення згоди Сторін в процесі переговорів і консультацій, Сторони мають право звернутися із заявою про вирішення суперечки до Регулятора чи його територіального підрозділу та/або передати спір до господарських судів України.

Врегулювання суперечок Регулятором чи його територіальним підрозділом здійснюється відповідно до затвердженого Регулятором порядку. Звернення до Регулятора чи його територіального підрозділу не позбавляє Сторони права на вирішення спору в судовому порядку.